Oftest stillede spørgsmål

Ind- og udmeldelse           

Hvordan melder jeg mig ind?

Du kan melde dig ind her: Køb af Medlemskab

Hvordan får jeg adgang til centeret?

Du skal downloade GO ACTIVE app’en i din appstore ved brug af providerkoden 124800. Derefter skal du bruge dine loginoplysninger, som du har modtaget i din Velkomstmail. Du benytter app’en til at komme ind i centeret samt holdbooking.

Hvordan opsiger jeg mit medlemskab?

Opsigelse kan ske online på din personlige profil eller via e-mail på kontakt@fitnessfarum.dk. Din opsigelsesvarsel er løbende måned + 1 måned fra den dag, vi modtager din opsigelse.

Medlemskab og betaling

Hvad gør jeg, hvis jeg har mistet min telefon?

Hvis du mister din telefon, skal du henvende dig nede i centeret i den bemandede åbningstid. Her vil vores personale hjælpe dig med at oprette dit login på din nye enhed.

Hvorfor er regningen højere end normalt?

Din regning kan f.eks. være højere fordi du har købt produkter i vores automater, eller fordi du har fået en bøde for ikke at være fremmødt til et hold. Hvis du gerne vil have hjælp til at forstå din regning, kan du henvende dig til personalet i centerets bemandede åbningstid. Du kan også tilgå din regning i din Go Active app.

Holdtræning                       

Hvordan booker jeg hold?

Du kan til- og afmelde dig hold her eller i appen.

Hvordan fungerer ventelisten?

Hvis der ikke er ledig plads på et hold, kan du tilmelde dig venteliste. Er du forhindret i at komme til din holdreservation, skal du melde afbud senest 3 timer før holdstart, uanset om du har plads på holdet eller er på venteliste.

Hvordan fremmøder jeg til et hold?

Du fremmøder automatisk til dit hold, når du checker dig ind igennem gates via din medlemsapp. Er du i tvivl om hvordan, kan du spørge personalet.

Hvor lang tid før holdstart skal jeg fremmøde?

Du skal være fremmødt senest 10 minutter inden holdstart.

Hvad sker der, hvis jeg udebliver fra et hold?

Hvis du ikke afmelder eller fremmøder, bliver du opkrævet et gebyr for manglende fremmøde jf. gældende prisliste.

Træningsven
                             

Hvor mange Træningsvenner kan jeg have?

Du kan dele dit medlemskab med én anden person.

Kan min Træningsven købe i automaterne med sin medlemsapp?

Ja, det kan han/hun godt. Alle køb kommer på din opkrævning.

Kan jeg opsige det medlemskab, som jeg har givet til en ven?

Du kan vælge at nedgradere dit medlemskab til kun at gælde dig selv. Nedgradering af medlemskab følger regler for opsigelse.

Hvad koster det?

Det koster ikke noget at have en Træningsven tilknyttet, hvis du har et medlemskab til 419 kr./md. Hvis du ønsker at skifte din Træningsven, koster det 50 kr.

Hvad sker der hvis jeg melder mig ud?

Hvis du stopper dit medlemskab, vil din Træningsvens adgang automatisk stoppe, når dit medlemskab udløber.

Kan min Træningsven træne alene, på alle tidspunkter og på hold?

Ja. Din Træningsven kan træne fitness og hold, og kan træne i hele centerets åbningstid. Du og din Træningsven behøver i øvrigt ikke at træne på samme tidspunkt: I kan træne sammen eller hver for sig. Det bestemmer I selv

Hvornår kan min Træningsven komme i gang med at træne?

Lige så snart du har tilmeldt din Træningsven og din Træningsven har modtaget sin velkomstmail, kan han/hun downloade app’en og komme i gang.